پرتال شخصی میلاد مکرم - مرجع جامع مقالات علمی و گوناگون

برجسته ترین و جامع ترین مقالات علمی و گوناگون ایران و جهان

پرتال شخصی میلاد مکرم - مرجع جامع مقالات علمی و گوناگون

برجسته ترین و جامع ترین مقالات علمی و گوناگون ایران و جهان

خدمت جدید- تصویر روز

با عرض سلام خدمت تمامی شما سروران. 

خدمت جدید وبلاگ ارائه تصویر روز می باشد که شامل تصاویری زیبا برای wallpaper و مصارف دیگر شما عزیزان مناسب می باشد. 

امیدوارم مورد استفاده شما دوستان قرار گیرد. 

باتشکر

نظرات 1 + ارسال نظر
>>>~ انعکاس آب ~<<< سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1387 ساعت 17:50 http://www.enekaseab.blogsky.com

سلام دوست من .
منم با نظر شما موافقم چون خودم از طرفداران فیلمهای زیر نویس دار هستم.
انعکاس آب هم به روز شد با :
1 سیر مرد سالاری از عهد بوق الی الابد... (طنز)
2 مرد مارمولک باز !!! (عکس)
حتما بیا سر بزن و نظرتو بهم بگو .خوشحال میشم. پس منتظرم.
در ضمن اگر با تبادل لینک موافقی خبرم کن.

دوست عزیز. با تشکر از نظرتون من وب سایت شما رو لینک کردم.
Thank you for your comment. I linked your web site. goodbye

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد