پرتال شخصی میلاد مکرم - مرجع جامع مقالات علمی و گوناگون

برجسته ترین و جامع ترین مقالات علمی و گوناگون ایران و جهان

پرتال شخصی میلاد مکرم - مرجع جامع مقالات علمی و گوناگون

برجسته ترین و جامع ترین مقالات علمی و گوناگون ایران و جهان

سینمای خانگی- زیر نویس

با سلام و احترام فراوان خدمت تمامی بازدید کنندگان عزیز. 

بحث اصلی امروز ما در واقع یک پیشنهاد هستش به زیر نویس نویسان فیلم های خارجی که در بازار ایران پخش می شند. 

پیش نهاد من ایجاد یک انجمن یا صنف برای زیر نویس نویسان عزیز شامل Mrsfilm,Sahel,DIDGAH و سایر دوستانی که درین عرصه فعالیت می کنند هستش. 

حتما شما هم متوجه این موضوع شده اید که این زیرنویس ها غلط های زیادی در ترجمه و تایپ زیرنویس دارند. 

پیش نهاد من ایجاد یک مرکز هماهنگی برای همکاری این دوستان و برای پیش رفت هرچه بهتر زیرنویس هستش؛ چه بسا که بتونن از مترجم های معتبر هم برای بالا بردن سطح کیفیت استفاده کنند و حتی بتونن دست رنج خودشونو بین المللی کنن. 

همه این مسائل نیازمند که همکاری کوچک است. 

باتشکر

نظرات 1 + ارسال نظر
انجمن پارسیان دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:07 http://www.parsianforum.com

سلام دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.ما نیز فرومی
علمی ، تخصصی و عمومی، با نام انجمن پارسیان را برای تمام ایرانیان عزیز راه اندازی کردیم.
خوشحال می شویم به جمع دوستانه ما بپیوندید .
می توانید از مدیر کل سایت، مدیریت انجمنی را درخواست کنید.
مایه مباهات است دوستان و مدیران لایقی مانند شما در جمع ما باشند.
منتظر حضور سبز شما هستم. موفق باشید.
http://parsianforum.com

دوست عزیز. با تشکر از نظر شما من وب سایت شما رو لینک کردم.
Thank you for your comment. I linked your web site. goodbye

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد